wtorek, 10 września 2013

Nowe rozdziały...

Wcześniej juz mówiłam, ze nie bede podawała dokładnych dat dodania nowych rozdziałów, ale juz to wiecie. Przychodzę tu z innymi informacjami, dla niektórych pewnie smutnych. Nie mam pojęcia kiedy opublikuje kolejne rozdziały na wszystkich moich blogach. Jeśli chodzi o "Who I am?" i "I believe.." to w wakacje udalo mi sie napisać pare rozdziałów do przodu (nie wiem, czy juz o tym wspominałam, zresztą nie ważne). Nie proście mnie o to abym publikowała je jeden za drugim, bo są po to, abym w roku szkolnym, kiedy kompletnie nie mam czasu pisać dodawała coś w miarę regularnie. Teraz rzecz najwazniejsza, z która tutaj "przychodzę". Nie mam Internetu :/ nie wiem kiedy awaria zostanie naprawiona ( dodatkowo kumpela postraszyla mnie, ze u niej ktoś w rodzinie przez coś takiego nie miał miesiac). Rozdziały sobie czekają zapisane na kompie, a ja nie mam jak ich opublikować, szlak mnie przez to trafia!!! Pewnie, ze mogłabym sie poświęcić i przepisywać rozdziały na komórkę, ale albo bym nie spala po nocach, albo trafilabym do wariatkowa..., a tego mam nadzieje, ze nie chcecie :)
W razie co bede informować was na bierzaco, żebyście nie pomyśleli sobie, ze was opuściłam :)
Milej nauki i odliczania dni do wakacji :D

4 komentarze:

  1. Nie przejmuj się rozumiem cię. Nauka i wiele innych spraw też są ważne. Mam nadzieje ze awaria twójego internetu w niedługim czasie się naprawi. Nie mogę się doczekać kiedy opublikujesz nowe rozdziały na twoich blogach. Masz talent ogromny, alw co poradzić jak internet odmuwił ci posłuszeństwa. Życze cierpliwości i udanej nauki.
    Kocham i życze cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradzimy sobie jakoś! Mimo, że nie należe do osób cierpliwych to poczekam, bo warto. :)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń

Hej!

Obserwatorzy