poniedziałek, 1 lipca 2013

Już jest!

Parę minut temu opublikowała nowy rozdział na IBICFICTTS. Chciałam to zrobić rano, ale mimo tego, że są WAKACJE!!! (nadal nie mogę w to uwierzyć) to mam też swoje obowiązki i czasami nie mam czasu.
Strasznie czekałam na tę chwilę. W końcu to jakiś przełom na blogu :) Nie mogę doczekać się kiedy wyrazicie swoją opinię na jego temat.

Co do następnego rozdziału, to niestety pojawi się pod koniec przyszłego tygodnia, bo niedługo wyjeżdżam nad morze (módlcie się żeby było ciepło, muszę się opalić!). Przez to nie będę miała kiedy go opublikować, a co dopiero napisać.

Obiecuję, że jak wrócę i się trochę ogarnę to tak konkretnie wezmę się za pisanie i rozdziały będą częściej. Musicie się tylko uzbroić w cierpliwość.

Pozdrawiam moich najukochańszych czytelników :* <333

1 komentarz:

  1. Hejka!
    Mam pytanko kiedy dodasz następny rozdział o Lou i El? Bo już nie mogę się doczekać!
    Ps. Życzę słońca nad morzem!

    OdpowiedzUsuń

Hej!

Obserwatorzy