piątek, 19 lipca 2013

Siemano! - ważne

Tak jakoś ostatnio jak zwykle spontanicznie zaczęłam pisać historię...
Nie wiem dlaczego to robię i was o tym informuję, bo miałam ją pisać tylko i wyłącznie dla siebie (nie wiem jak daję radę pisać 3 opowiadania na raz, ale to już szczegół)
I tak się chciałam was zapytać, czy ktoś by to w ogóle czytał, czy już macie mnie dość do tego stopnia, że chcecie rzucić właśnie czymś w monitor i krzyknąć wypie[cenzura] z bloggera? No bo ja czasami mam ochotę tak na siebie nakrzyczeć, ale to by było mega, mega dziwne. No, bo weźcie wyobraźcie sobie, że stoję przed lusterkiem i... dobra nie ważne.

Tak w ogóle to nie czytajcie tego co piszę, bo czuję się jakbym była na haju (spokojnie, nie jestem, chyba że, nie no żartuję. Nic nie brałam! ;D) i wygaduję głupoty, które w ogóle nie mają sensu.

No i wracając do tego nieszczęśliwego bloga, który w ogóle nie powinien ujrzeć światła dziennego no to jakbym miała go publikować to dopiero od 1 sierpnia.

Błagam powiedzcie, że go nie chcecie!

Kurde! Nadal zastanawiam się, czy opublikować tą notkę.

Dobra odliczam: 3, 2, 1 ... i naciskam ten "magiczny" przycisk.

Ufff.... poszło.


6 komentarzy:

  1. Ja będę czytać. Świetnie piszesz! Trochę rzadko dodajesz, ale nadrabiasz to treścią. Nie wiem kiedy zaczęłam czytać twojego bloga "i belive...". Kiedyś się po prostu na niego natknęłam i przeczytałam. Było mało rozdziałów, ale i tak mnie wciągnął. Niestety przez przypadek usunęłam go z historii. Potem całkiem o nim zapomniałam. Przypomniałam sobie niedawno. Po prostu myślałam o takim fajnym blogu którego czytałam i przypomniałam sobie bohaterów. Wpisałam w google i ... BUM! Znalazłam! Zaczęłam czytać od początku i znów się zakohałam w twoim blogu. O czym to ja... Aaa... No to świetnie piszesz! Jestem bardzo ciekawa o czym będzie twój kolejny blog. Ten o el i louim też jest świetny. Kobieto, skąd ty bierzesz te wszystkie pomysły?! Yy... Sorry pewnie cię zanudzam. Ale musiałam wyrazić (w końcu) swoją opinię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że znalazłoby się dużo osób, takich jak ja, którzy chcieliby czytać :)
    Pozostaje tylko pytanie, czy uda Ci się prowadzić kolejnego bloga... Bo wiesz, na razie są wakacje, a jak przyjdzie szkoła? Może być kiepsko... Nauka, blog (nawet 3), inne obowiązki. Jak uważasz, jak czujesz się na siłach?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na pewno będę czytała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ucieszyłam się na samą wiadomość, że chcesz założyć kolejnego bloga, z nową historią i wgl. Z pewnością będę czytać! :) Uwielbiam pozostałe blogi, więc z niecierpliwością czekam na nowego. Pisz, pisz kobieto, masz talent :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam a twojego następnego blog, bo oba masz swietne! Dzieczyna skąd ty masz takie pomysły??
    Pozdrawiam, Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, czasami coś mi przychodzi na myśl i dopóki nie napiszę tego to nie mogę o tym zapomnieć.
      Cieszę się, że ci się podobają :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń

Hej!

Obserwatorzy