środa, 10 lipca 2013

Hej! Hej! Hej!

Wróciłam!
Nawet nie wiecie jak bardzo za wami tęskniłam :)
Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze. Widzę, że mam trochę zaległości, ale mam tyle czasu, że w najbliższym czasie szybko dam radę je nadrobić.

Jeśli chodzi o INYL to strasznie ciężko pisze mi się to opowiadanie, ale NIE USUNĘ GO. Być może źle to ujęłam, ale nie chcę tego robić. Nie wtedy kiedy mam tylu czytelników. Nie chcę was zawieść. Rozdziały będą rzadko, ale będą.

No to czekajcie na nowe rozdziały. Niedługo się pojawią :)))

Kocham!

2 komentarze:

  1. Że Ci to w ogóle przez myśl przeszło? Usuwać INYL? Niech rozdziały będą rzadko ale będą :)

    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, rzadko, ale w ogóle :) Życzę weny i czekam na rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!

Obserwatorzy